F ΕΙΚΟΝΑ & TRAILER ΑΠΟ ΤΟ THE SMURFS (...ΝΑΙ, ΤΑ ΣΤΡΟΥΜΦΑΚΙΑ!) - FilmBoy ΕΙΚΟΝΑ & TRAILER ΑΠΟ ΤΟ THE SMURFS (...ΝΑΙ, ΤΑ ΣΤΡΟΥΜΦΑΚΙΑ!) - FilmBoy
  • Latest News

    ΕΙΚΟΝΑ & TRAILER ΑΠΟ ΤΟ THE SMURFS (...ΝΑΙ, ΤΑ ΣΤΡΟΥΜΦΑΚΙΑ!)

    ...Οκ, δεν έχω ιδέα γιατί μπήκα στη διαδικασία να γράψω αυτό το ποστ!
    Δεν υπάρχει λόγος, δεν έχω δικαιολογία... 


    Τα Στρουμφακια τα κυνηγάω με κακές διαθέσεις από τη παιδική μου ηλικία, τότε που η αδερφή μου με ξύπναγε κάθε Κυριακή πρωί να της ανοίξω τη τηλεόραση ‘...για να δει τα Στουφακια! 

    ΟΡΙΣΤΕ ΤΑ %&%$%-ΣΤΟΥΦΑΚΙΑ ΣΟΥ!’ της έλεγα αλλά ήταν αργά, είχα χάσει τον ύπνο μου. 

    Ελπίζοντας ότι δε θα τα διαβάζει τώρα αυτά, ένιωσα άσχημα όταν τα έσβησα από τα feed μου, έτσι σας καλώ να κάνετε κουράγιο και να δείτε το πρωτο teaser trailer του The Smurfs που, προφανώς, έχουν χαθεί στη Νέα Υόρκη. 

    Η ταινία της Sony θα βγει τον Αύγουστο του 2011 και μαθαίνω ότι θα έχει και ηθοποιούς. 

    Μαζί με το trailer κυκλοφόρησε και μια εικόνα από τη ταινία, την οποία μπορείτε να δείτε ολόκληρη στη συνέχεια, μετά το trailer.       
     






    • ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙΣ
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: ΕΙΚΟΝΑ & TRAILER ΑΠΟ ΤΟ THE SMURFS (...ΝΑΙ, ΤΑ ΣΤΡΟΥΜΦΑΚΙΑ!) Rating: 5 Reviewed By: Konstantinos
    Scroll to Top